Navodila za webinar

Kaj je spletni seminar (webinar) in kako se ga udeležim ?

Webinar poteka preko spleta, kar gostitelju in udeležencem omogoča udobnost organizacije in udeležbe na predavanju kar iz svoje pisarne oziroma delovnega mesta.

Na webinar se prijavite preko spleta na povezavi, ki ste jo prejeli od organizatorja webinarja.

Na webinarju priporočamo uporabo slušalk, saj s tem ne motite drugih oseb v prostoru kvaliteta zvoka pa je bistveno boljša. Če slušalk nimate so za ogled webinarja dovolj tudi vključeni zvočniki.

Kako se povežem na webinar ?
1. Na tej povezavi vpišite kodo seje, ki ste jo prijeli preko elektronskega sporočila, ko ste se prijavili na webinar:

2. ali pa sledite povezavi, ki ste jo dobili preko elektronskega sporočila.

Predlagamo, da se v virtualno konferenčno sobo, vključite pol ure pred dogodkom, in postorite vse potrebno glede nastavitve zvoka in slike. Organizator dogodka vas bo preko besedilnega pogovora usmerjal in vam pomagal pri začetnih nastavitvah.

Kako komuniciram s predavateljem na webinarju ?
Komunikacija seveda ni povsem enostranska. Občinstvo oziroma slušatelji se lahko odzivajo preko besedilnega pogovora. Med samim webinarjem pa se pravice vsakemu posamezniku lahko nadgradijo še z drugimi funkcijami komuniciranja.

Ali dobim na webinarju tudi gradivo ?
Webinarje običajno posnamemo in posnetek objavimo na naši spletni strani.